Muista asiakkaitasi muistikirjalla

Muistikirja on oivallinen arjen apulainen, johon voi kirjata tärkeitä tapahtumia ja muistiinpanoja. Se kulkee matkassa helposti ja tärkeästä opuksesta voi tulla monelle kantajalle erittäin rakas. Muistikirjoja on nykyisin monenlaisia ja tutustumme niihin tässä artikkelissa tarkemmin. Tämä artikkeli on sponsoroitu. 

Hektinen ja kiireinen arki vaatii apuvälineitä, jotka auttavat muistamaan ja käymään läpi tärkeitä asioita. Muistikirja toimii erinomaisena työkaluna tähän ja se kulkee kätevästi matkassa mukana. Muistikirjat painatuksella on oivallinen tapa muistaa asiakkaita ja työntekijöitä hyvästä yhteistyöstä. Yhteistyö saattaa parantua entisestään, kun kaikki tärkeät yksityiskohdat on kirjoitettu ylös uuteen ja hienoon muistikirjaan.  

Laaja valikoima muistikirjoja

Vaikka digitalisaatio on vienyt monet muistiinpanot verkkoon, on perinteinen muistikirja edelleen loistava apu. Asioiden kirjoittaminen perinteisesti kynällä paperille auttaa muistamaan asioita paremmin. Lisäksi fyysistä muistikirjaa on tunnetusti vaikeampi hakkeroida, jolloin tiedot pysyvät paremmin omissa hyppysissä – kunhan siitä pitää tarkasti huolta. 

Muistikirja on erittäin henkilökohtainen, koska siihen voidaan kirjoittaa jopa sellaisia tietoja muistiin, joita ei haluta muille näytettävän. Lisää persoonallisuutta voi saada painatuksella, jolloin muistikirja toimii erinomaisena tapana sitouttaa sidosryhmiä yrityksen piiriin. Se sopii loistavana yrityslahjana työntekijöille, jotka kirjoittavat muistiinpanoja esimerkiksi kokouksien anneista. 

Axon Profil on toiminut erilaisten liikelahjojen parissa jo vuosikaudet ja sen laajan valikoimaan kuuluu myös kattava määrä muistikirjoja. Malleja on yli 200, joista yritykset voivat tilata omat muistikirjansa painatuksella. 

Monet mallit taipuvat täysin asiakkaiden toiveiden mukaan ja yritys voi halutessaan valita esimerkiksi ympäristöystävällisempiä muistikirjoja painatuksella. Kiireellisissä tapauksissa muistikirjat painatuksella voi tilata pikatoimituksella. 

Miten valita sopiva muistikirja?

Axon Profilen suosituimpiin tuotteisiin lukeutuvat muun muassa kirjoituslehtiöt ja muistikirjat logolla. Suosion taustalla ovat niiden käytännöllisyys ja edullisuus. Ne sopivat lähes minkä tahansa yrityksen käyttöön ja lehtiöissä on melko paljon tilaa yrityksen logolle tai muulle kuvitukselle. 

Perinteisille kirjoitusvälineille on edelleen tarvetta digitalisaatiosta huolimatta. Muistivihkoja halutaan ostaa yrityksen henkilökunnalle, mikä saa näyttämään heidät entistä ammattimaisemmilta. Tähän voidaan lisätä esimerkiksi muistikirjaan sopiva mainoskynä tai kahvimuki, johon on niin ikään painatettu yrityksen logo. 

Muistivihko jakotuotteena

Muistikirjat toimivat oivallisina tuotteina yritystapahtumissa, kuten messuilla. Niitä jaetaan mielellään messuvieraille ja ne ovat erittäin käytännöllisiä. Ne sopivat myös lähes jokaiselle kohderyhmälle. Lisäksi muistikirjoissa on suuri painoala, eli niihin voi sijoittaa yrityksen logo sopivasti melkein haluamallaan tavalla. Siihen voi halutessaan lisätä myös yrityksen iskulauseen tai tapahtumaan sopivan kampanjatervehdyksen.

Muistivihko voi parhaimmillaan olla käytettävissä monia viikkoja tai jopa kuukausia. Se muistuttaa jatkuvasti yrityksen olemassaolosta ja niitä voi tilata varastoon suuremmankin määrän. Tällöin niitä voi jaella pikku hiljaa tarpeen tullen. Muistikirja on neutraali mainoslahja, eli se sopii lähes jokaiselle vastaanottajalle. Se otetaan yleensä ilolla vastaan, koska se on tarpeellinen lähes jokaiselle työssäkäyvälle henkilölle. 

Kaikki mainostuotteet Axon Profilelta

Axon Profilen valikoima ulottuu laajalle ja se kattaa lähes kaikki liikelahjoihin liittyvät tuotteet. Yritykset voivat tilata verkkokaupasta helposti erilaisia tuotteita ja niiden ominaisuuksia voi järjestellä makunsa ja tarpeensa mukaan. 

Esimerkiksi mainoskynä on erittäin tyypillinen ja suosittu tapa lisätä yrityksen tietoisuutta ja näkyvyyttä sidosryhmien kesken. Niitä on tarjolla lukuisina eri malleina ja yritys voi valita kyniä arkisista lyijykynistä yleellisempiin metallikyniin. Monet yritykset aloittavat yritystuotteiden hankkimisen nimenomaan mainoskynillä, koska ne ovat helppoja ja kevyitä tuotteita. 
Toinen suosittu tuoteryhmä ovat makeiset, joihin kuuluvat esimerkiksi tikkarit, suklaat ja karamellit. Yrityksen sidosryhmät saavat makeita mielikuvia näillä herkuilla ja ne toimivat loistavina jakolahjana esimerkiksi messuilla. Ne voi liittää aiemmin mainittujen muistikirjojen yhteyteen, jolloin elämys on kokonaisvaltaisempi ja messuvieras lähtee iloisilla mielin kotiin.